Hoci je ešte len koniec marca, nad formovaním postavy do plaviek ste už možno premýšľali. Faktom je, že začať treba čo najskôr, kľudne už počas najbližších dní. A my vám dáme účinný tip, ako.

Aby ste sa úspešne zbavili nežiadúceho tuku, zahrňte do cvičebného plánu kardio, cviky na posilnenie brušného svalstva a pohyby, ktoré rozprúdia váš metabolizmus. Nezabudnite na správnu stravu a potom niet pochýb, že už čoskoro dosiahnete vytúženej fit méty.

Cvičenie do bikín:

  1. Lateral shuffle (bočné úskoky)
  2. Plank side hop + plank jack
  3. V-sit s dotykom členkov 
  4. Plank side hop + plank jack 
  5. V-sit do kríža (pravá ruka – ľavý členok)
  6. Reverse plank (opačná doska) + V-sit s dotykom členkov
  7. V-sit do kríža (ľavá ruka – pravý členok)
  8. Burpee jump (angličáky)
  9. V-sit 

Aby ste zistili, ako dané cviky správne cvičiť, jednotlivé názvy vás prekliknú priamo na Youtube, kde môžete vidieť ich názorné prevedenie.

Zdroj foto: Instagram, Zelené Jablko