Palacinky patria k najobľúbenejším, i keď nie k príliš diétnym jedlám. Dobrou správou je, že pri konzumácii tejto sladkej dobroty nemusíte mať viac výčitky. Naučíme vás totiž pripraviť ich diétnejšiu verziu.

Pripravte si:

  • 2 banány
  • Štvrť čajovej lyžičky škorice
  • Polovicu čajovej lyžičky vanilkového extraktu
  • 2 lyžice hladkej múky
  • Jedno väčšie vajce
  • Olej na varenie
  • Ľubovoľné ovocie (odporúčame jahody, banány)
  • Čokoládové guľôčky na ozdobenie

Takýto je postup:

V miske roztlačte banány, pridajte škoricu, vanilkový extrakt, múku a spolu dôkladne premiešajte. V separátnej nádobe rozšľahajte vajíčko a vmiešajte ho do pripraveného cesta. Na panvicu nalejte zopár kvapiek oleja a lyžičkou pomaly pridávajte cesto. Palacinky pripravujte na strednom ohni spôsobom, akým ste zvyknutí. Na druhú stranu ich opatrne prevráťte, keď okolo nich začnú bublať malé bublinky. Po tom, ako palacinky nadobudnú zlatistú farbu, poukladajte na ne ovocie podľa vlastného výberu spolu s čokoládovými guľôčkami, a už si len vychutnajte ich úžasnú chuť.